Menu rozwijane (ulepszone)

Menu rozwijane dostarczyły profilki

wtorek, 26 lipca 2016

Historia bloga

Blog został założony 17.07.2016 roku. Na początek pisałam sama. Chciałam zobaczyć jak to wyjdzie. Po czym dodałam Magdę fairy. W końcu miałam dość, że piszemy same i postanowiłam to zmienić:). Urządziłam  konkurs na adminkę! 
                                                                       

                                                 
moje stare, pierwsze oc:




                                                                           moje drugie oc:






                                                                   Moje trzecie oc:
                                                                         
Na okres próbny przyjęłam Jessy Flame oraz Kaylę Earth. Kayla jednak często pomagała więc została tutaj drugą współwłaścicielką bloga. Powstały nowe oc:
Oc zostały wykonane w Enchantix 3d. A zbliżał się koniec wakacji, dlatego został zmieniony wygląd bloga. Nagłówek:





Niedawno na blogu powstał Tynix club do którego należały: Chloe, Kayla, Jessy, Magda i Una (na razie niczyja wróżka).


Powstał magazyn blogowy. Liczba wyświetleń zwiększała się... 1 października znowu został zmieniony wygląd. Nagłówek:




 Zbliżała się zima i dlatego ponownie został zmieniony wygląd. Nagłówek wyglądał tak:


Z okazji wiosny blog prezentował się tak:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz