Menu rozwijane (ulepszone)

Menu rozwijane dostarczyły profilki

piątek, 29 lipca 2016

Lovix club sezon 1 rozdział 2



                                         ,,Sroga inspektor, Winx, Nowi znajomi i lekcje''


Una, Chloe i Magda wysiadały z karety, gdy nagle...

-Auć! 
- Oj!
- Jejku!
- O, o!

... Zderzyły się z dwoma innymi wróżkami!!!

-Najmocniej przepraszamy!- powiedziały niemal jednocześnie nieznajome.- Ja jestem Lutien, a to moja młodsza siostra Kayla.- przedstawiła się starsza z nich.
- Ja jestem Una, a to moje starsze siostry- Chloe i Magda. Przyjaciele mówią na nią Magda fairy.
-Może pójdziemy razem na rozpoczęcie roku szkolnego na plac główny?- Zaproponowała Kayla
-no pewnie!- zgodziła się trójka sióstr.
                                                                   (Kayla)
                                                                        (Lutien)

-A co to? Panienki są spóźnione na rozpoczęcie roku o 3 minuty. Was trzech to nie dotyczy, ale one przyjechały później!- Powiedziała srogo Inspektor Gryzelda.- Jeśli chcecie się uczyć, to marsz na plac główny!
                                               Znalezione obrazy dla zapytania winx gryzelda                     

-Przepraszamy najmocniej! To się już nie powtórzy!-Przeprosiły Lutien i Kayla i pobiegły na plac.
Na placu uroczystości:

-Witam serdecznie wszystkie zebrane tutaj czarodziejki. A teraz zapraszam tu nasze Winx, które rozdadzą autografy i przydzielą klasy. Wszyscy bili brawo, a winx zaczęły czytać klasy...

-W mojej klasie- Zaczęła Flora- Są:
 Magic Lutien,
Kayla Earth
Chloe Earth
Una Earth
Winter Frost
Jessy Flame.
To klasa 1a. - Zakończyła Flora.
Natomiast w mojej Klasie- Zaczęła Stella- Są: 
Magda Fairy
Elisa Pearl
Daria Rosse
Karina Fairy
Pixi South.
To klasa 3b.- Skończyła Stella.

-A więc jesteśmy w tej samej klasie!- Ucieszyła się Chloe.
-Jupi!
-Ale super!- Również cieszy się Kayla.
**********************************************************************************
Podoba się? Opowiadania będą coraz dłuższe! W następnym już pojawią się trzy tajemnicze cienie! Do zobaczenia w następnej części!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz