Menu rozwijane (ulepszone)

Menu rozwijane dostarczyły profilki

wtorek, 14 lutego 2017

Tynix club sezon 1 opowiadanie 15

,,Zranione Serce''

-Cześć, Kayla- Gabryś przywitał nową przzyjaciółkę
-Hej. Miło mi.- Odpowiedziała Kayla. Nagle do pokoju wpadła Emily wraz z Jessy.
-Ej! Nie zgadniecie, co się stało! Właśnie został ogłoszony królewski bal na planecie Jessy z okazji osiemnastych urodzin jej siostry!- Wykrzyknęła Emily pokazując list wraz z zaproszeniami, których było 10.
-O, to cudownie! Kiedy?- Zapytała Una, która kocha królewskie bale.
-W piątek o 18.00. A co?- Odpowiedziała Jessy
-ACH, NA SZCZĘŚCIE... Bałam się, że juro. No bo jutro Lizzie Von Red daje koncert... A jestem jej przyjaciółką, i mam przepustkę VIP. Nie przychodząc, zraniłabym jej uczucia...- Odetchnęła Una, Gdy do pokoju wchodzi Magda cała w łzach. Tuż za nią Piotrek.
-Nie mogę uwierzyć, że to była tylko przykrywka, ty, no... jak mówiłeś że się nazywasz...Krzysztof Gbur! NIE DZIWIĘ SIĘ WIĘC, ŻE MARIOLLA UCIEKŁA PIĘĆ MINUT TEMU!!!- Krzyknęła zrozpaczona po czym uciekła z pokoju.
-A nie mówiłam, że ten Piotrek to jakiś szpieg?  Moja teoria sprzed tygodnia się sprawdziła. Widzicie!- Una zaczęła robić wielkie halo ze swojej teorii.
-Chodź, Una. Pójdziemy za nią. W końcu to nasza siostra.-Nakazała Chloe Unie.

Tym czasem w pokoju Zary, Nancy i Mirandy:
-No i teraz nagle znienacka mi o tym mówi! Co za gamoń...- Zaczęła Magda, lecz przerwał jej dźwięk stłuczonej szklanki.
-Ups...rozbiłam szklankę z herbatą. Przepraszam za to!- Krzyczy Nancy z części kuchennej, gdy spostrzega że... Ktoś stoi za nią.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kto stał za Nancy?
Czy teoria Uny sprawdziła się całkowicie?
Co zrobią Tynix?
Czy może przegapiły najważniejszy szczegół tej zagadki?

Tak, to w sumie nie-opowiadanie, ale zapowiada się ciekawie, prawda? A może wy wiecie co przegapiły Tynix w tej zagadce? Piszcie w komie.
Papa
:)

4 komentarze:

  1. Super. To może Piotr jednak jest agentem, ale w agencji pracuje jako sekretarz, a nie szpieg.

    MANGO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może. Ale nie. Niestety, w kolejnym opo okaże się, że ktoś zaginął.

      Usuń