Menu rozwijane (ulepszone)

Menu rozwijane dostarczyły profilki

niedziela, 9 października 2016

Sezon 8 już w produkcji??





Hej. Witam was po dłuuuugiej przerwie. Niestety nauka zajęła mi strasznie dużo czasu, więc dlatego nie pisałam. Sami rozumiecie :-) Ale przejdźmy do dzisiejszego króciutkiego postu, bo nie jestem dzisiaj w formie :( Obawiam się, że przeziębienie nade mną góruje.

Przeczytałam pewną informację, że sezon 8 serialu z udziałem naszych czarodziejek jest już w produkcji. Jednak czy to oficjalne informacja tego nie wiem na pewno. Lecz z pewnością będzie bardzo ciekawy, skoro pojawiło się to info. To na razie kolejne pytanie odnośnie kolejnego sezonu. Mieliśmy możliwość oglądać 7 sezonów w których wróżki z Clubu Winx przeżywały wspaniałe przygody, pokonywały swoich wrogów itd. Z zapartym tchem śledziliśmy każdy sezon prawda?? A czy doczekamy się następnego? Zobaczymy.

Muszę przyznać, że Winx nie ciekawią mnie już tak jak kiedyś. Chyba to "wypalenie" a może po prostu wyrosłam z tego. Nie sprawia mi już to radości :( Lecz nie zamierzam z tego powodu opuścić blogów, bo kocham blogować kochani :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz