Menu rozwijane (ulepszone)

Menu rozwijane dostarczyły profilki

piątek, 20 stycznia 2017

Informacja

Witam was w dość nietypowym poście, gdyż jest to post informacyjny. Chciałam tu poinformować, że w niedzielę mam 10-te urodziny i jutro robię przyjęcie. Z tego względu postów nie będzie w ten weekend. Niestety, nie tylko wtedy. Jak może widzieliście, nie pisałam od świąt. Ale byłam chora, jeszcze Nowy rok, brak czasu, znowu choroba no i przyjęcie urodzinowe. Moja nieobecność będzie gdzieś tak do drugiego tygodnia ferii. Z pewnością wyjadę na ferie, jeszcze nie wiem gdzie, ale wyjadę. A wiecie jak to bywa... Więc drugi tydzień ferii- wtedy się widzimy w najbliższym czasie. Pojawi się także nowy, zimowy wygląd (na chacie się skarżyli). Posty będą, tylko rzadziej. Będę robić wersje robocze, które następnie będą gotowe do publikacji. Zostawiam bloga w rękach adminek. Liczę na was, gdyż ostatnio prawie wcale nie piszecie! Wiem, brak czasu, ale mogłyście to oznajmić na blogu, albo do mnie napisać! To się tyczy zwłaszcza Jessy, która ostatnim razem pisała w wakacje! Teraz widzę, że ma czas, bo jakoś na swoim blogu pisze. Szkoda, że zaniedbała innego bloga, na którym pisze! Jeśli nie chcesz pisać, to napisz, poinformuj wszystkich, albo chociaż MNIE, że odchodzisz, a nie, co ty tam robisz... Ja naprawdę cię nie zmuszam, ale wiesz... Bierz przykład z Kayli; ona mimo braku czasu stara się coś napisać. Ostatni post napisała 11 listopada, czyli nie tak dawno jak ty, to bardzo proste. Czy może dla ciebie takie trudne jest napisanie jednego, krótkiego posta?! Wakacje się skończyły dawno, i mówię to do wszystkich z bloga!!!  A więc myślę, że postawiłam sprawę jasno. W razie pytań piszcie na mój gmail-> winx7blog@gmail.com


Pytania możecie 
też zadawać
w komach.
Papa
<3
:)

2 komentarze:

  1. Kiedy tynix club legend of everfree moutians?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, ale w lutym się za to wezmę. Dzięki że chciaż ty czytasz?

      Usuń