Menu rozwijane (ulepszone)

Menu rozwijane dostarczyły profilki

czwartek, 23 marca 2017

Różdżki dla inspiracji!+kilka informacji

Witam po mojej dłuuuugiej nieobecności:( Dziś chciałabym pokazać wam kilka różdżek Mythix inspirujących do tworzenia własnych:






Jak dla mnie różdżki są śliczne i bardzo inspirują. Najbardziej podoba mi się różowa:)

A teraz kilka info:

  • Podjęłam decyzję dotyczącą Glamix club. Zdecydowałam, iż będzie to prywatny klub. Niektórym udostępnię linki do nich, ale anonimowi niech nawet na to nie liczą!
  • Posty będą trochę rzadziej, gdyż coraz bliżej wakacji i w szkołach mamy teraz zatrzęsienie.
  • Opowiadanie tynix club pojawi się gdzieś w przyszłym tygodniu.
  • Seria Time with arts pojawiać się będzie co 2 tygodnie.
  • Seria ,,...W różnych językach'' zostanie zamknięta. Chyba, że wyjdzie nowa transformacja.
  • Magazyn blogowy będzie tylko z różnych okazji. Najbliższy z okazji świąt Wielkanocnych.
No i to tyle. 

Papa
:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz