Menu rozwijane (ulepszone)

Menu rozwijane dostarczyły profilki

piątek, 10 marca 2017

Winx Club Stylowy konkurs w Polsce


Hejka, dziś kolejny ciekawy post na blogu z mojej strony, mam nadzieję że taki będzie XDD Zapraszam was, do obejrzenia króciutkiego filmiku, który przedstawi konkurs ze środka gazetki, ale o tym dalej oraz jak najdokładniejsze wyjaśnienie go. Zacznijmy od filmiku:




Zadanie konkursowe:

- Przygotuj stylizację wróżki Winx 
- Zrób sobie zdjęcie w przygotowanej stylizacji
- Zdjęcie umieść w wybranej ramce, podaj swój adres email i wyślij na konkurs!

www.zabawazwinx.pl

Czas trwania konkursu:

- Start konkursu: 15 lutego
- Zakończenie konkursu: 26 marca
- Wyniki: 28 marca


Nagrody:

Nagroda główna:
rodzinna wycieczka do Włoch i spotkanie z wróżkami Winx! 3- dniowy pobyt dla 4- osobowej rodziny w apartamencie hotelowym umeblowanym w stylistyce ze świata Winx, śniadanie z wróżkami, zestaw powitalny i mnóstwo innych atrakcji.


Nagrody dodatkowe:

- Sesja zdjęciowa w magazynie Winx Club


- Książki z serii Winx z Wydawnictwa Wilga ( o których wspomniałam na blogu Jessy)


- Puzzle i gry z firmy Trefl


- Zabawki z firmy Cobi


- Pościel i tekstylia z firmy Carbotex


- Artykuły szkolne z firmy Interdruk


* Laureaci nagród dodatkowych otrzymają zestawy złożone z trzech powyżej prezentowanych produktów.



Ostatnio pisałam o magazynie Winx Club, który pojawił się w kioskach w środku gazetki znajdował się wspomniany konkurs i postanowiłam wam go dokładniej wyjaśnić. Z pewnością nagroda główna to coś o co warto walczyć. Zachęcam do udziału, ja niestety jestem już za stara na takie rzeczy. 
A wy co sądzicie? Napiszcie! Do zobaczenia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz