Menu rozwijane (ulepszone)

Menu rozwijane dostarczyły profilki

sobota, 29 lipca 2017

Winx club Piosenkowy ranking


No cześć. Jako, że ten post będzie związany z muzyką, na zdjęciu powyżej widzicie naszą Musę w Butterflix. A więc w tym poście zrobimy sobie taki ranking muzyczny piosenek z sezonu 7 przygód naszych wróżek. Czyli przedstawię wam moją top 10 jeśli chodzi o muzykę w tym właśnie sezonie. Do dzieła!

Miejsce 10:


 
Na miejscu 10 piosenka ,, We were born to fly''.

Miejsce 9:

Na miejscu drugim od końca piosenka ,,Irresistible Winx''. Piosenka ta łatwo wpada w ucho, ale gdy oczekiwałam na ostatni odcinek sezonu 7 i tym samym tę piosenkę, strasznie się na niej zawiodłam.

Miejsce 8:

Zanim jej posłuchałam, myślałam, że będzie bardziej w stylu np. Katy Perry ,,Roar'', ale niestety; Winx Club to bajka dla dzieci... Więc zapraszam do posłuchania piosenki ,,Wild and free''!

Miejsce 7:

Na miejscu 7 ląduje piosenka ,,Children of the nature'' (,,Dzieci natury'') z odcinka 6 sezonu właśnie z pod szczęśliwej liczby 7.

Miejsce 6:

Ta-ta-ta-tam! Piosenka ,,Love is all around'' magicznie w tym rankingu pojawiła się na 6. miejscu. Tak więc zaraz rozpoczynamy ,,Topowego Piątaka''! XD

Miejsce 5:

Pierwszą piątkę zaczyna piosenka z przemiany Butterflix. Uwielbiam tę nutkę, ale myślałam że będzie bardziej energiczna, jak np. Bloomix.

Miejsce 4:

Na tym cudownym miejscu 4 znajduje się ta piosenka, która jest endingiem sezonu 7. Bardzo mi się podoba.

Miejsce 3:

Top 3 otwiera piosenka Tynix. Zawsze mi się podobała, zwłaszcza jej francuska wersja, która jest wykonana bardzo delikatnie, co dobrze oddaje naturę tej przemiany.

Miejsce 2:

Na miejsce 2 wskakuje piosenka ,,So wonderfull''. Strasznie mi się podoba. Aż chce się zrobić przyjęcie!!!

Miejsce 1:

Ta-ram-tam-tam! Żadna piosenka nie zdobyła tak bardzo mojego serca, jak ta. Aż chce się tańczyć! Piosenka ,,Mon ami my friend'' z odcinka 18 jest najlepsza z tego sezonu!!!


Tak się prezentuje moja Top 10. A jak z waszą? Pochwalcie się w komach! Papa! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz