Menu rozwijane (ulepszone)

Menu rozwijane dostarczyły profilki

piątek, 4 sierpnia 2017

Powracam :)

Hejka. Wybaczcie, że nie napisałam wcześniej tego posta, ale okroooopnie mi się nie chciało. Ale od teraz wracam do gry ;) Już dosyć dawno założyłam nowego bloga o winx no i obiecałam naszej właścicielce bloga, że powrócę także tutaj. Bo wiedzcie, że lubię się udzielać na wielu blogach. Z okazji urodzin tegoż bloga zamierzam urządzić zabawy, chociaż nwm jak z pozostałymi. Gdyż wydaje mi się, że obecnie w tym miesiącu nigdzie nie wyjadę ( niestety, plany się zmieniły) mam szmat czasu na pisanie na blogach. Trochę szkoda, ale to ode mnie nie zależy :(  Więc postaram się pisać tu jak najczęściej ( jak będzie mi się chciało XDDDDD)  Przechodząc do sedna jeszcze dziś pojawi się pierwsza zabawa ( jak się wyrobię oczywiście XDD) Jak nie to najwyżej jutro, trzymajcie mnie za słowo kochani <3 <3


Pisała wasza
~ Melody Dream 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz