Menu rozwijane (ulepszone)

Menu rozwijane dostarczyły profilki

piątek, 4 sierpnia 2017

#1 Quiz - 3 sezon


Siemanko. Tak jak obiecałam z mojej strony pierwsza zabawa z okazji urodzin bloga. Przygotowałam w niej dla was niewielki quizik, który zdecydowałam się podzielić na trzy części. Wybrałam specjalnie moje ulubione sezony, trzeci oraz siódmy. Każdy z quizów będzie się składać z pięciu pytań, za każdą poprawną odpowiedź 5 pkt. Na każde pytanie jest tylko jedna poprawna odpowiedź, ale może się także zdarzyć, że będzie więcej niż jedna. I pamiętajcie kto pierwszy ten lepszy. Z każdą częścią pytania poziom trudności jak i pytania coraz trudniejsze. 
Po zakończeniu serii i zebraniu punktów osoba, która zebrała ich najwięcej otrzymuje ode mnie nagrodę. Ale to już niespodzianka jaką <3 Zatem zaczynajmy:



1. Jaką transformację muszą zdobyć winx w tym sezonie?

a) Believix
b) Enchantix
c) Sirenix


2. Która z czarodziejek jako pierwsza zdobywa transformację z poprzedniego pytania?

a) Leyla
b) Bloom
c) Musa


3. Jakie imię nosi potężny czarnoksiężnik - największy wróg winx?

a) Tritannus
b) Darkar
c) Valtor


4. Jak poświęca się Stella, by ratować swojego ojca?
a) walczy ze smokiem
b) rzuca zaklęcia
c) broni go swoim ciałem


5. Co muszą zrobić winx, by uratować panią Faragondę?

a) poświęcić się
b) zdobyć łzy czarnej wierzby
c) oczarować zaklęciem


Na razie prościutko :) Powodzenia


Pisała wasza
~ Melody Dream



1 komentarz: