Menu rozwijane (ulepszone)

Menu rozwijane dostarczyły profilki

poniedziałek, 5 grudnia 2016

Dreamix full song


Hej! Dziś mam dla was pełną wersję piosenki Dreamix oraz ,,Sparles of light''. Zapraszam:

Na pierwszy ogień ,,Sparkles of light''. Bardzo podoba mi się ta piosenka i mnie się kojarzy ona z wakacjami. Bo wiecie, ona ma taki radosny i wakacyjny klimat. Oczywiście na końcówce filmiku jak zwykle możemy słyszeć kawałeczek wersji instrumentalnej. Bardzo mi się podoba ta piosenka.

Dreamix... zakochałam się w tej piosence! Zastanawiam się, czy bardziej wolę teraz Dreamix, czy mój kochany Tynix. Ale teraz niestety chyba Tynix mi niestety spadł na 2 miejsce:( Ale co zrobić? Dreamix jest zbyt piękny XD

Tak jak mówiłam obydwie piosenki bardzo mi się podobają. A co wy o nich sądzicie? Podobają wam się, czy oficjalnie wolicie piosenkę ,,This is me''? Napiszcie o tym w komentarzu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz