Menu rozwijane (ulepszone)

Menu rozwijane dostarczyły profilki

piątek, 16 grudnia 2016

Happy brithday Tecna!



(Piękny art) Witam was w kolejnym poście. Nadszedł ten dzień, kiedy najmłodsza z winx ma swoje urodziny. O dziwo, w tym roku jednak został zamieszczony oficjalny filmik z okazji urodzin Tecny:


Filmik bardzo starannie wykonany. Zapraszam na kilka zdjęć z udziałem właśnie naszej Tecny i na przypomnienie sobie odcinków 12 serii 7(w którym Tecna ma główną rolę) i 13 serii 3 (dość smutny, ale także wesoły):











Tecna: ,,Wirtualny przepływie, esencjo technomagii, żywioły natury, błagam was, uratujcie świat magicznego wszechświata!''
Frutek: ,,Tecno, jesteś odważna! Jestem z tobą! Będę latał super szybko!''
Tecna: ,,Dziękuję! A ja stanę się falą pozytywnej energii, aby serce Zenith'u znowu zabiło.''
Tecna (Po krótkiej przerwie): ,,Mogę zjednoczyć się z sercem mojego świata! Znowu bije! Poza kontrolą, ale mogę ujażnić jego siłę! Techwiórki! To serce bije tak mocno, wewnątrz was! ''
Frutek: ,,Dziękuję, Tecno! Uratowałaś nas oraz Zenith!''

Jak widzicie wyżej przepisałam całą akcję z odcinka 12 serii 7. Piękne słowa Tecny. Miała w sobie tyle odwagi... Wszystkiego najlepszego Tecna!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz