Menu rozwijane (ulepszone)

Menu rozwijane dostarczyły profilki

piątek, 2 września 2016

Poznaj bliżej Bloom!






Witam was. Tu Kayla Earth, po długiej przerwie, bardzo dłuuuuugiej. Chcę was przeprosić za mój "nieudział" na tym blogu. Lecz postanowiłam w końcu coś napisać ;) Teraz zapraszam was na artykuł poświęcony naszej Bloom:




Cześć! Taka jestem podekscytowana... Nareszcie mogę ci opowiedzieć o sobie! Już się nie mogę doczekać!






Jestem Bloom, wróżka Płomienia Smoka! Chcesz mnie poznać bliżej? Czytaj dalej :)

Dorastałam w Gardenii na planecie Ziemia to tam się wychowałam. Jednak to w Alfei znalazłam najlepsze przyjaciółki. Jedyne w swoim rodzaju! Tam też spełniło się moje największe marzenie: zostałam wróżką!




Mój chłopak ma na imię Sky... Łączy nas bardzo silne uczucie! Jesteśmy w sobie bardzo zakochani!




Uwielbiam książki, zwłaszcza te o magii. Są po prostu wspaniałe! Radość sprawia mi też pieczenie ciast i babeczek a także przygotowanie olbrzymiej pizzy, którą częstuję przyjaciółki! Nie mogę zapomnieć o babeczkach, po prostu uwielbiam je piec z moimi przyjaciółkami!





Ciekawostki:


Urodziny 
10 grudnia

Znak zodiaku
Smok

Ulubiony kolor
Czerwony

Hobby
Czytanie książek o wróżkach 
i magii

Idealny chłopak
Sky!

Najlepsza przyjaciółka
Stella

Ulubione filmy
Komedie romantyczne

Uwielbiam
Pieczenie babeczek z przyjaciółkami

Ulubiona muzyka
Pop

Ulubione zaklęcie
Płomień Smoka







To by było na tyle!
Mam nadzieję, że się wam podobało :)
Do zobaczenia!


1 komentarz: