Menu rozwijane (ulepszone)

Menu rozwijane dostarczyły profilki

środa, 28 września 2016

Wycieczka po Linphei!


Na oficjalnej stronie winx club zagościł nowy artykuł. Tym razem nasz (także moja) ukochana Flora opowie nam o swojej rodzinnej planecie- Linphei. Zapraszam do przeczytania:


Kochana czarodziejko, dziś zabieram cię na magiczną wyprawę po mojej planecie - Linphei, prawdziwym królestwie natury! 



Zacznijmy od przejażdżki na magicznej biedronce! Te niezwykle szybkie owady doskonale się sprawdzają jako środek transportu :) 



Kwiaty, drzewa i inne rośliny posiadają magiczne moce. Mieszkańcy Linpheidoskonale wiedzą, w jaki sposób przyrządzać z roślin czarodziejskie eliksiry.
Jak się nazywa najbardziej rozpowszechniona w Linphei roślina? Otóż jest to czarna wierzba płacząca. Jeśli dotkniesz jej wodospadu, możesz cofnąć czas. Niesamowite, prawda?

Moja młodsza siostra Miele uczy się na Akademii w Linphei. Gdy tylko znajdę czas, polecę ją odwiedzić. 
Do zobaczenia, Linpheo!
Kochana czarodziejko, jak ci się podobała podróż?




Tak, wiem; nie dałam podpisu Flory, ale gdy dałam, nie mogłam dalej pisać posta! Jak wam się podobał artykuł? Do zobaczenia!


Flora
   










3 komentarze:

  1. Skąd kopiowałaś posta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam bardzo, ale my tutaj niczego nie kopiujemy, jedynie fakty takie jak przemiany i artykuły o winx. treść artykułów kopiuje się z oficjalnej strony winx club. Zauważyłam że większość blogów o winx tak robi. A co do przemian to dodajemy też własne informacje. Ale jeśli zauważyłeś podobieństwo do posta z innego bloga, np. Zaufaj mi winx to czasem się tak inspiruję. I to nie jest kopiowanie. Cieszę się, że czytasz tego bloga:)
      Pozdrawiam

      Usuń