Menu rozwijane (ulepszone)

Menu rozwijane dostarczyły profilki

niedziela, 4 września 2016

Tynix club sezon 1 opowiadanie 5



                                          ,,Z pamiętnika Uny- Wiadomości od Sophii''


Drogi pamiętniku!


Obudziłam się wcześnie rano, aby zobaczyć czy wysłanniczka z Shimmeru przyniosła jakieś wiadomości od Sophii. Niestety, dziś nie było żadnych. Wróciłam do łóżka. Gdy obudziłam się 3 godziny później, Widziałam jak Chloe i Kayla rozmawiają z wysłanniczką.

-Złe wieści- Zaczęła Kayla- Sophia ma kłopoty. Lauren i Emily już o tym wiedzą. Idziemy poprosić panią Faragondę o zwolnienie z lekcji, abyśmy mogły tam wyruszyć i jej pomóc.
-Co się stało? Co tak z rana?- Z drugiej połowy pokoju wyszła Magda
-Jakie Rano? Jest 11!- Przypomniała Chloe.
-Oj! Zaspałam! Z resztą niedziela jest!- Powiedziała Magda
-Idę poprosić panią Faragondę o zwolnienie z jutrzejszych lekcji.- Powiedziała Jessy stojąca z boku spokojnie, i wyszła z pokoju.

Wstałam i ubrałam się w mój ukochany zestaw: Błękitny niczym niebo top i spódnicę w tym samym kolorze. Włosy związałam w krótkiego kucyka i ubrałam jak zawsze zielone baleriny.


                                                    Pięć minut później:

Do pokoju weszła Jessy, i oznajmiła, że dostałyśmy jutro zwolnienie z lekcji, ale mamy jutro o 8 rano stawić się w gabinecie, żeby pani dyrektor Faragonda mogła nas teleportować na Shimmer.

-Ok, dam radę jutro wstać na 8, bo to tak jakbyśmy wstawały na lekcje.- Zapewniła Magda
-A wiecie co powiedziała wysłanniczka od Sophii?- zapytała Chloe
-No co?- Powiedziałam jednocześnie z Jessy
-Że zaatakowały ją jakieś wiedźmy! Ponoć mają na imię Cara, Madison i Corine.- Powiedziała Kayla
-O,o! Wiedźmy? Będą niezłe kłopoty!- Przeraziła się Magda
-Nie bój się, dziś pani Faragonda załatwiła nam lekcje transformacji i samoobrony w ramach przygotowań.- Powiadomiła Chloe
-Od razu lepiej- Odetchcnęła z ulgą Magda.
-Faktycznie. Nigdy nie walczyłam z wiedźmami- oznajmiłam
                             
                                                                                                                     Twoja
                                                                                                                      Una
*****************************************************************
Oto 5 opowiadanie. A teraz pytanie na zachętę:

Czy czarodziejkom uda się pokonać wiedźmy i uratować Sophię- ich nową przyjaciółkę?

Dowiecie się już jutro!

2 komentarze:

  1. Super opowiadanie.
    Bardzo jestem ciekawa co będzie w kolejnej części i mam nadzieje, że szybko napiszesz drugi :D

    OdpowiedzUsuń