Menu rozwijane (ulepszone)

Menu rozwijane dostarczyły profilki

piątek, 11 listopada 2016

Dreamix song w różnych językach



Hej, z tej strony Kayla Earth. To prawda, że dawno nie pisałam, ale wiecie jak sprawy się mają... Obiecałam jednak naszej wspaniałej Oli, że jednak coś napiszę, w końcu jestem współwłaścicielką tego bloga xD
Dzisiaj postanowiłam wam pokazać wszystkie wersje językowe "Dreamix song", więc post będzie dosyć długi. Mam nadzieję, ze wytrwacie do końca XDD  Zapraszam serdecznie:




Wersja arabska, dosyć mało spotykany język. Tej wersji a także językowi mogę dać 5 gwiazdek. 
Powyższa wersja ma tylko 925 wyświetleń, może dobijemy do 1000?? Jeśli ci się podoba, śmiało!






Wersja brazylijsko- portugalska, sądzę że to jeden i ten sam język, różni się tylko akcentem. Ta wersja ma aż 1 266 wyświetleń, dosyć dużo ;) Ode mnie dla tej wersji  i języka 6 gwiazdek. Idziemy dalej.





Wersja Duńska, jest to także mało popularny język. I niestety jest to wersja z najmniejszą liczbą wyświetleń jest to 297. Widocznie, większości się nie podoba. Z mojej strony tylko 3 gwiazdki, no dobrze może 3,5, niech będzie. Dobrze, przejdźmy do następnej.




Wersja Holenderska, ach Holandia co z tym najlepiej wiążę, niech zgadnę tulipany? Ta wersja ma 1 280 wyświetleń. Odrobinę więcej od brazylijsko- portugalskiej. Niech się zastanowię, ile mogę dać gwiazdek? Niech będzie 7. Chodźmy do kolejnej.



Wersja angielska wszystkim znana i chyba najlepsza, jest po prostu cudowna. Jak zauważyliście niestety musiałam wziąść z innego kanału, bo został usunięty. Powyższy filmik ma tylko 6 79. Dam jej aż 10 gwiazdek, po prostu nie ma żadnych minusów. Baaaardzo mi się podoba :-)))





Wersja Fińska, coraz popularniejszy język w Polsce. Ale niestety bardzo trudny. Dana wersja ma 544 wyświetleń. Niezbyt dużo, wina tego języka a może nie?  Ode mnie 4,5 gwiazdki. Chodźmy dalej.





Wersja Francuska, dosyć skomplikowany język, ale bardzo piękny moim zdaniem. I kolejny raz filmik z innego kanału, niestety został usunięty. Więc prawidłowa wersja ( wiecie o co chodzi) 9 852 wyświetleń a z powyższego filmika tylko wyobraźcie sobie 191. Przepraszam bardzo, co to ma niby być? Jakiś żart, chyba tak, okropne. Dam 9 gwiazdek dla wersji językowej nie dla tego filmiku. Przejdźmy do kolejnej.




Wersja niemiecka, język trudny? Troszkę, ale nie tak bardzo. Ta wersja ma 1 164 wyświetleń, czyli nawet nawet. Dam 8,5 gwiazdki. Zatem idźmy do następnej.



Wersja Japońska, zakochałam się w tym języku jak i w tej wersji. Przepięknie. Powyższa wersja ma 1 086, a mogłoby być więcej. Przecież to mój drugi ulubiony język jak wspominałam na moim blogu. Lecz to nie jest oryginalna, niestety jej nie znalazłam. Dam 10 gwiazdek, bo się w niej zakochałam, gdybym mogła dałabym więcej XD




Wersja Koreańska, język bardzo podobny do japońskiego, ale bardzo trudny w wymowie, za to pisanie go o wiele łatwiejsze. Wersja koreańska ma 1 194 wyświetleń, blisko 1 200, dobijemy?
Mogę dać 6,5 gwiazdki. Kolejna wersja czeka na was.



Wersja Mandaryńsko- Chińska, lecz to jedno i to samo, gdy się słucha tą wersją można wychwycić charakterystyczny akcent . Ta wersja ma tylko 827 wyświetleń, nie za dużo. Z mojej strony 5,5 gwiazdki.



Wersja Norweska, język spokrewniony z niemieckim, duńskim i szwedzkim, bardzo podobne do siebie akcentowo. Wersja ma 374 wyświetleń, druga wersja zaraz po Duńskiej. Ode mnie tylko 4 gwiazdek. Chodźmy już do ostatniej wersji.



Wersja Szwedzka, nie ma co dużo mówić o tym języku, bo wspomniałam o nim wcześniej. Powyższa wersja ma 419 wyświetleń. Dam jej 5 gwiazdek. Kończę na tej wersji.



Nareszcie koniec, zajęło mi to duuuużo czasu, naprawdę. Ale było warto xD  
Jeśli chcecie wejść na kanał z którego skorzystałam kliknijcie poniżej:



Bardzo mi się podoba ten kanał, zapraszam do subskrybowania i do zobaczenia kochani.



3 komentarze:

  1. Francuski to naprawdę piękny język... Zresztą sam kraj ma już w sobie wiele gracji, delikatności i elegancji. Ja umiem po francusku 3 góra 4 słowa. Jedno na pewno znasz: ,,Merci''(to znaczy ,,dziękuję'') A urzekła mnie francuska wersja tynix:
    https://www.youtube.com/watch?v=ODu5PouKNGc&index=11&list=PLj3Dlcmr7DoiYnT0qCledQ9YbmholPtT3

    Merci za ten post!!!!!!

    OdpowiedzUsuń