Menu rozwijane (ulepszone)

Menu rozwijane dostarczy艂y profilki

艣roda, 16 listopada 2016

Tynix club sezon 1 opowiadanie 14

,,Sztuka? Czemu nie?馃帹''

Oczami Jessy:

Podczas obiadu zauwa偶y艂am, 偶e Kayla uk艂ada co艣 z serwetki. Ale gdy tylko przybli偶y艂am si臋, by zobaczy膰 co, od razu zas艂ania艂a. M贸wi艂a, 偶e artysta nigdy nie ods艂ania dzie艂a, kt贸re jest w przygotowaniu....


Oczami Magdy:


Po po艂udniu zadzwoni艂am do Piotrka pytaj膮c, co powie na wizyt臋 u mnie. A ten od razu zapyta艂, czy mo偶e przyj艣膰 z zaprzyja藕nion膮 osob膮. ,,Jak to dziewczyna, to chyba ci臋 udusz臋!''- Pomy艣la艂am (Tak, musia艂am XD). Jak ja nie lubi臋, kiedy on mi si臋 sprzeciwia...

-Nie!- Zawo艂a艂am wi臋c g艂o艣no do s艂uchawki telefonu
-No ale dlaczego, nie mog臋 przyj艣膰 z kuzynem i kuzynk膮?- Zapyta艂. Ul偶y艂o mi. Jednak by艂a dziewczyna, ale ju偶 na szcz臋艣cie by艂a z nim i tak spokrewniona... Chyba wiecie o co mi chodzi....


Dziesi臋膰 minut p贸藕niej: 

Mieli艣my niezapowiedzianych go艣ci, ale spoko. Kuzyn ma na imi臋 Gabry艣, a kuzynka Mariolla. W trakcie rozmowy Gabry艣 pop臋dzi艂 w kierunku pokoju Chloe i Kayli. ,,Dziwne''- pomy艣la艂am, ale nie wyci膮gaj膮c pochobnych  wniosk贸w. W ko艅cu mo偶e chcia艂 je pozna膰...

Oczami Chloe:

Do naszego pokoju wszed艂 Gabry艣.
-Oho! Idzie tw贸j wielbiciel!- Szepn臋艂a mi do ucha Kayla
-Ach, ju偶 przesta艅. Lubimy si臋 i tyle...- Powiedzia艂am
-Cze艣膰... Chloe?- Przywita艂 si臋
-Cze艣膰. to moja przyjaci贸艂ka Kayla.- Przedstawi艂am j膮.
*******************************************************************************
Kr贸tkie opo, ale co zrobi膰? Nie by艂o weny, nie by艂o opowiada艅. Podoba wam si臋?

     

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz