Menu rozwijane (ulepszone)

Menu rozwijane dostarczyły profilki

sobota, 19 listopada 2016

Time with arts #1

Witam was w kolejnym poście z mojej strony. Dziś chciałabym pokazać wam kilka artów mojego autorstwa. Dziś będą do arty Tynix club. I tak co drugi post z artami będzie właśnie zawierał właśnie arty Tynix club. Zapraszam:


Pierwszym artem jest plakat do ostatniego opowiadania z pierwszej serii Tynix club. Widnieją na nim Jessy i Sophia. Dlaczego nie są w przemianie? Tego nie mogę zdradzić. Ale to opowiadanie będzie ,,Muzyczne'', gdyż lepiej będzie wam się je czytało z dodaną ścieżką dźwiękową.
Drugim artem jest Una w stylu ballet nad jeziorem nocą. Powinnam była raczej napisać ,,Która tańczy na powierzchni jeziora nocą''. Dlaczego tak jest? Przecież księżniczka łabędzi gdy zmieniała się w człowieka o zmierzchu mogła bezpiecznie chodzić po powierzchni jeziora.

Na prawie sam koniec screen z przemiany Butterflix Magdy. Skrzydła na bazie skrzydeł Layli. Magda jest czarodziejką kosmosu- Dlatego zastosowałam tutaj ciemną tonację kolorów. Trzeba przyznać, że wyszło lepiej, niż się tego spodziewałam!

I na koniec nowość- Chloe Dreamix! Tutaj również myślałam, że wyjdzie gorzej, ale nie! Czy wy też widzicie tę uroczą, białą powłoczkę wokół skrzydeł? Doskonale mi wyszła!

To by było na tyle. Co jest dobrze, a co wypadałoby poprawić? Jestem otwarta na wszystkie sugestie. Wyraźcie swoje opinie w komentarzu. 
Papa
:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz