Menu rozwijane (ulepszone)

Menu rozwijane dostarczyły profilki

poniedziałek, 28 listopada 2016

Pomoc: jak zrobić wróżkę w PTS?


Mam dziś dla was pomoc jak zrobić własną czarodziejkę. Oczywiście, możemy zrobić na kilka sposobów, ale ja pokażę ten, którego ja używam.

Najpierw musimy wybrać basę. Ja użyję swojej. Więc zaczynajmy!

Tworzymy nowy Layer, nazywamy go jakoś i rysujemy grzywkę.

Klikamy raz na oczko obok każdego Layers'u tylko zostawiamy skic grzywki i tworzymy nowy. W nowym rysujemy włosy ,,tylne''.
Klikamy na oczko przy Lyers'ie z grzywką i dorysowujemy górną, prostą końcówkę włosów. Bierzemy ,,różdżkę'', czyli w tym programie ,,Magic wand'' i klikamy w środku włosów. Stają się niebieskie, ale nie martwcie się tym. Bierzemy narzędzie ,,Air Brush'' albo ,,Brush'' i malujemy w środku włosy. Możecie dać największy rozmiar, i tak nie wyjedziecie za linie, gdyż tworzy się blokada wyjeżdżania. Możecie zrobić blask na włosach. Aby wyłączyć blokadę, wystarczy wcisnąć Ctrl+D. Dajemy oczka wszystkim Layersom. Jeśli włosy ,,tylne'' zasłaniają nas twarz basy, to przytrzymujemy lewy przycisk myszy a tym Layerze, i przeciągamy na sam dół. To samo możecie zrobić ze szkicem grzywki.


Tworzymy nowy Layer i tą samą metodą robicie ubrania i buty. Ja robiłam na szybko, ale jeśli chcecie upiększyć i dodać skrzydła i inne cuda, czekajcie za tydzień na kolejną część.

Tak więc chyba dotrwaliście do końca posta. Dajcie znać jak wam wyszło. Pa!

2 komentarze:

  1. Wiesz by zrobić wróżkę, najpierw trzeba umieć rysować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi ci o mnie, to przecież pisałam, że ja robię na szybko. Natomiast jeśli to ty nie umiesz się posługiwać programem, to napisałam krok po kroku jakich narzędzi używać. Sama jeszcze nie opanowałam do perfekcji malowania w tym programie.

      Pozdrawiam Serdecznie,
      Chloe Earth

      Usuń