Menu rozwijane (ulepszone)

Menu rozwijane dostarczyły profilki

wtorek, 29 listopada 2016

MLP EG Legend of everfree- The midnight in me


Witam was. Dziś post nie o winx, ale o My Little Pony EG (Equestria Girls) Leged of everfree. Postanowiłam wam wrzucić tę piosenkę, bo jest przepiękna i zakochałam się w niej. Śpiewa ją Magdalena Krylik:) Zapraszam:

Polska wersja jak wspomniałam na początku jest przepiękna. Żadnych fałszy, żadnych przerw, perfekcyjnie zaśpiewana. Dlaczego o fałszach wspomniałam? Cóż.... jak wiecie w Polskiej wersji Tynix nasza pai Kasia fałszowała (Musiałam XD) Ale ta prześliczna <3

Angielska wersja również łada, więc brawa!!! Ale nie jest taka dobra jak nasza, Polska :P. Co tu jeszcze napisać.... ogólnie podoba mi się scena kiedy Twiglight widzi swoje odbicie jako Midnight Sparkle.
Mój ukochany Francuski którego kocham tak jak Florę tym razem mnie zwiódł. Głos niezbyt miły, ale jakość i dźwięk super. Ale mnie zawiodłaś, Francuska wersjo:(
Wersja Niemiecka. Fajne wykonanie, ale jednak takie sobie. Już Polska lepsza:) Już co tu więcej pisać...
I teraz na koniec w 10-ciu wersjach językowych. Ciekawy montaż. Są trzy pełne piosenki, lecz każda piosenka jest zrobiona z 3 wersji, tylko ostatnia ma 4 wersje. Polska wersja jest wraz z Angielską i Niemiecką na samym początku. A na koniec spójrzcie, jaki piękny komentarz ktoś zostawił pod tym filmem:
My top 3: 3. Ukranian (Beutiful 😍) 2. Polish (Cute voice!) 1. French (So powerful!)

Co wy na tą piosenkę?
Oglądaliście ten film?
Piszcie w komach
:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz