Menu rozwijane (ulepszone)

Menu rozwijane dostarczyły profilki

środa, 3 sierpnia 2016

Hej!




Hejka. Jestem nową adminką na próbę. Niektórzy z was mogą mnie znać z mojego bloga "Uwierz mi- winx club". Nazywam się  Marysia, ale wolę jak mówicie na mnie Kayla. Mam 16 lat, które niedawno skończyłam a po wakacjach rozpoczynam 3 gimnazjum. Jestem dziewczyną z brązowymi włosami i tych samych oczach (być może). Moją ulubioną czarodziejką z Winx jest Flora a zaraz po niej Musa a następnie Layla.
Moją pasją jest taniec (to mój żywioł), sprawia, że zapominam o swoich kłopotach. Uwielbiam także czytać książki a w szczególności kryminały i thillery- to moje ulubione gatunki, nie potrafię po prostu żyć bez książek. Jednak moją największą pasją są konie, po prostu kocham je ♥ są częścią mnie. Dosyć o mnie ;) Mam nadzieję, że polubicie mnie ;D Ponieważ kocham pisać na blogach oczekujcie, że moje posty będą w miarę długie ;) Do zobaczenia!



1 komentarz: