Menu rozwijane (ulepszone)

Menu rozwijane dostarczyły profilki

poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Lovix club sezon 1 opowiadanie 3




                                                                    ,,Lovix w puapce”

Tego dnia Lovix postanowiły kupić modne ciuchy na pierwszy dzień szkoły. Wybrały się do sklepu ,,Urok ciuchów”. Sama nazwa brzmiała zachęcająco.  Gdy wracały ze sklepu, natknęły się na  trzy cienie.
Cienie stały na wprost nich, śmiejąc się złowieszczo.
-Caro, czyżby były to te naiwne czarodziejki z alfei?-spytała jedna z nich
-Zgadza się Maddison, to czarodziejki.- odpowiedziała Cara
-Dziewczyny, to wiedźmy! Uczennice chmurnej wieży! Pora na transformację! Umiecie?- Spytała Chloe
-No pewnie!- odpowiedziały jednocześnie dziewczyny.
-Transformacja: Mgia Lovix!-krzyknęły dziewczyny i zaczęły się zmieniać:
                                                                 -Chloe! Czarodziejka 4 żywiołów!
                                                        -Una! Czarodziejka odległych odbić!


                                                      -Magda! Czarodziejka kosmosu! 

                                                                -Lutien! Czarodziejka życia! 

                                                            -Kayla! Czarodziejka Natury!
Po transformacji:
-Odbicie prawdy!- Rzuciła zaklęcie Una
-Promień cienia- rzuciła zaklęcie Madison
-Ognisty pierścień- Chloe użyła zaklęcia obrony, bo Madison odbiła zaklęcie Uny.
-Głos serca- rzuciła zaklęcie Lutien i trafiła w Carę.
-Wciąganie czarnej dziury!- wycelowała Magda w trzecią wiedźmę- Corine
Corine padła na ziemię. A Magda triumfalnie podniosła rękę.
-Wijące się bujne pędy!- Kayla złapała Madison w puapkę roślinną.
-Wir powietrza!- Chloe złapała Carę i Corine w powietrzną tubę.
-Udało nam się! A teraz przenieśmy je do chmurnej wieży.
-Magia Lovix magia łączna!
-Możemy wracać do alfei.
Po powrocie dziewczyny udały się do pokoi.
O! Ja będę z Kaylą!- Cieszy się Chloe
-A ja będę z Uną!- Ucieszyła się Lutien
-Wy macie fajnie. Będziecie dzielić pokoje ze sobą, a ja z jakąś Jessy Flame.-Posmutniała Magda.
Nagle do pokoju wkroczyła rudowłosa dziewczyna.
-Cześć. Jestem Jessy. A Ty jak masz na imię?-Spytała Jessy
-Ja jestem Magda

**********************************************************************************
Ufff… ile ja napisałam, a to dopiero początek!
Ps. Dobra wiadomość! Niedługo będę mogła zainstalować PTS!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz