Menu rozwijane (ulepszone)

Menu rozwijane dostarczyły profilki

czwartek, 4 sierpnia 2016

Wycieczka na solarię




Na stronie winx club zagościł nowy artykuł. Tym  razem Stella oprowadzi nas po swojej planecie- Solarii. Zapraszam do przeczytania:



Droga wróżko, dziś zabiorę cię w moje ulubione miejsca na Solarii, jednej z najpiękniejszych i najstarszych planet w Magicznym Wymiarze!
Naszą przygodę rozpoczniemy fantastyczną wycieczką statkiem po magicznym Oceanie Solarii. Dokąd? Do Pałacu Królewskiego!
Uwielbiam słoneczne dni... Naprawdę nie znoszę, kiedy pada deszcz! Lubię też spacerować alejkami wśród kwiatów i drzew w ogrodzie mojego taty.

Nigdy nie zapomnę, jak wcieliłam się w Królową Jednego Dnia!
Wtedy zrozumiałam, jak trudno jest rządzić, podejmować właściwe decyzje i... dobrać kolczyki odpowiednie do diademu.
Od tamtej pory jeszcze bardziej podziwiam moich rodziców!

Kochana wróżko, a tobie która część Solarii podoba się najbardziej?  

                                                                                                                             Stella - Winx Club     
 *********************************************************************** 
A wam co podoba się na Solarii najbardziej? Bo ja muszę przyznać, że Królewskie Głębie w Oceanie Solarii oraz Zamek. Napiszcie w komentarzu, co wa się najbardziej podoba.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz