Menu rozwijane (ulepszone)

Menu rozwijane dostarczyły profilki

czwartek, 18 sierpnia 2016

Magiczna impreza w tropikalnym stylu

                                          

Na oficjalnej stronie ,,winx club'' zagościł nowy artykuł o naszych winx. Tym razem Stella opowie nam, jak urządzić  przyjęcie w tropikalnym stylu. Zapraszam do przeczytania:

 Hurra! Zbliżają się moje urodziny! W tym roku, moja kochana, zamierzam wydać niezwykłe przyjęcie na plaży na wyspie Calavera.

Oto trzy magiczne pomysły, dzięki którym moja impreza nabierze tropikalnego charakteru:
-    Postanowiłam przywitać gości w naszyjniku z papierowych kwiatów. 
-    Ozdobię stół rozgwiazdami, a serwetki uformowuję w kształt muszelek.
-    A dla ochłody? Soki owocowe i mrożony jogurt.

                                

Kochana, muszę lecieć! Zostało mi jeszcze tyle rzeczy do zrobienia! Całuję cię mocno!

                                                                                                                                                                                                         Stella - Winx Club                   
Jak wiemy, niedługo nasza Stella ma urodziny. Dlatego z tej okazji ogłaszam konkurs! Co trzeba zrobić, aby wziąść udział? To proste: Stworzyć pracę z udziałem Stelli i swojej czarodziejki. Prace wysyłajcie na mój gmail: winx7blog@gmail.com. Nagrodzę najciekawsze prace, a konkurs trwa do 18 sierpnia 17:10. 

                                                          Nowe posty pod tym postem!

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz