Menu rozwijane (ulepszone)

Menu rozwijane dostarczyły profilki

piątek, 5 sierpnia 2016

Nowy screen w WoW





Hej moi mili. Witajcie w moim pierwszym poście na tym blogu XD. Dzisiaj dla was mam nowinki ze świata "Winx Club". A dokładniej znalazłam screena czarodziejek w nowych strojach w World of Winx. Pisałam jakiś czas temu na blogu Jess, no dobrze dosyć dawno XD , że w Niemczech były obchodzone 12 urodziny Winx. I pisałam także, że Jill Schultz- aktorka dubbingowa Bloom w Niemczech rozpoczęła nagrania do World of Winx. Dlatego udostępniła zdjęcie ze studia na, którym możemy zobaczyć czarodziejki w nowych strojach. Sami spójrzcie:




Na powyższym zdjęciu widzimy wszystkie sześć czarodziejek, każda w nowym stroju, który będą nosić w nowym spin-offie. Widzimy także różową ramkę wokół naszych czarodziejek. A w prawym górnym rogu widoczna są pewne cyfry, można się domyślić, że to czas trwania nagrania. Premiera zapowiedziana jest na 1 września (zapewne wiecie o tym), piszę tylko tak dla przypomnienia. 
Jak wam się podobają nowe stroje?? Czy Winx wyglądają doroślej, tak jak obiecywano?? Przekonamy się już niedługo!!


***

Dziękuję za przeczytanie mojego pierwszego posta na tym blogu. Napiszcie w komentarzach co sądzicie o nowym screenie i do zobaczenia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz